+421 904 933 553
+421 948 846 555

 

Vymeniť, či opraviť, večná dilema majiteľov automobilov.

auto partsV prípadoch, keď sa nám auto poškodí, je dôležité stanoviť aký bude rozsah poškodenia vozidla. Je namieste poradiť sa so skúseným kamarátom, kolegom, automechanikom, či vodičom. Vo väčšine krajín smerom na západ, ale aj v značkových servisoch u nás, sa uprednostňuje výmena dielu pred jeho opravou. Pre servis je to jednoduchšie, možno aj časovo kratšie, ale hlavne výnosnejšie. Servis nemusí zrealizovať prácu, pri ktorej nie je istý výsledok , ale  zisk je zaručený za predaj dielca.

Niekedy je výmena jediným spôsobom, pokiaľ je pôvodný diel na automobile úplne zničený. Sú prípady, kedy je možná oprava poškodeného dielca, ale za cenu vysokých nákladov, v týchto prípadoch je kúpa nového dielca lacnejšia.

Dôležitým kritériom je ale aj časové hľadisko. Niektoré servisy ponúkajú svoje služby prostredníctvom objednávania náhradného dielca vopred, napríklad e-mailom, telefonicky, či osobne. Predchádza tomu buď osobná obhliadka v autoservise, v prípade verných zákazníkov, aj obhliadka priamo u zákazníka…

Výhoda pre zákazníka je v tom, že príde vopred v dohodnutom čase, kedy autoservis má už všetky súčiastky k dispozícií, a zákazník má auto opravené v rýchlejšom čase. Taktiež podstatným ušetrením času pre zákazníka je aj možnosť objednať sa prostredníctvom objednávkového formulára na internetovej stránke www.bratislava-autoservis.sk.

Pri menších poškodeniach nie je oprava záležitosťou dní, ale len niekoľkých hodín. Celkový postup pri realizácií opráv je vecou správneho načasovania jednotlivých krokov, organizácie a logistiky autoservisu. Podobné postupy pod názvom SMART – (Small and Medium Area Repair Technology ) Technológie na opravu malých stredných plôch využíva aj autoservis VR autoservis pre svojich zákazníkov.

 

Comments are closed.